maanantai 11. helmikuuta 2013

Huomenna taas!

No ei nyt taaskaan oikein väsytä. Ihanaa huomenna Kansikselle, en tiiä miten mä selviäisin mun viikoista ja tylsistä koulupäivistä, ilman sitä tunnetta, että kohta pääsee taas teatterille. Niinku Nana tossa edellisessä sano, todella enää kuukausi ensi-iltaan ja torstaina eka läpimeno. Eli vuorosanat pitää osata ulkoa, no huomenna plarin kanssa kouluun ja siellä sit opetellaan joka välissä. Te tiiätte sen tunteen et jos teillä on maailman paras harrastus te vaan oodotatte, että olisi taas treenit.
Kaikkien meidän vanhempien mielestä teatteri ei ole hyvä vaihtoehto ammatiksi tai ylipäätään joittenkin mielestä ihan turha harrastus. Mun mielestä ei todellakaan pitäis väittää mitään sellasta ellei ite oo kokenu, sitä jännitystä ennen ensi-iltaa, sitä paniikkia kun sä etsit sun vaatteita kaksi minuuttia ennen esityksen alkua tai sitä kauhetta, kun huomatkin lavalla että olet unohtanut jonku tärkeän rekvisiitan tai sinä et muistakaan vuorosanoja,

Mulle on käyny vaikka mitä esityksessä vaatteiden kanssa:
"Oli kesä ja mulla oli viikon kestävä teatterikurssi, joka alkoi maanantaina ja huipentui perjantain esitykseen. Ja kun joku ei päässytkään eisitykseen niin mä sainkin sitten lopulta hoidettavaksi kaksi ylimääräistä roolia, ja siinä sitä sitten oltiin lavalla ihan väärissä vaatteissa piti olla juontajana, niin oltiin haltijan vaatteissa".

Eli voin luvata, kokeile ennen kuin valitat. Nähdään huomenna ihanat <3

-Tinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti